یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷

با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی؛

سومین جشنواره کتابخوانی اختران هدایت برگزار می شود

اختر

سومین جشنواره کتابخوانی اختران هدایت به همت دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری موسسه امامت و مهدویت و اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه ای عمومی خراسان جنوبی، سومین جشنواره کتابخوانی اختران هدایت به همت دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری موسسه امامت و مهدویت و اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی برگزار می شود.

علی ماندگار، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند گفت: سومین جشنواره کتابخانه اختران هدایت از سری برنامه‌های سومین جشنواره علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت است که به همت دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود. ما در دو سال گذشته جشنواره را به صورت استانی برگزار می‌کردیم که امسال به لطف خداوند متعال به صورت کشوری و عمومی با موضوع و محوریت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها خواهد بود. همچنین تعداد منتخبان این جشنواره ۷۲ نفر در مقاطع مختلف تحصیلی تا سنین بزرگسال خواهد بود.

وی افزود: جوایز ارزنده‌ای در سومین جشنواره کتابخوانی اختران هدایت به نفرات برتر اهدا خواهد شد که از جمله در بخش بزرگسالان نفر اول ۷ میلیون تومان، نفر دوم ۵ میلیون تومان، نفر سوم ۳ میلیون تومان و در سایر گروه‌ها و مقاطع تحصیلی نفر اول یک میلیون، نفر دوم ۸۰۰ هزار تومان، نفر سوم ۶۰۰ هزار تومان و در بخش ویژه جشنواره مسابقه خطبه فدکیه به ۳۰ نفر از برگزیدگان کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی اهدا خواهد شد.

ماندگار افزود: آخرین مهلت ثبت نام و شرکت در مسابقه ۱۳ دیماه سال جاری است و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت مسابقات نهاد کتابخانه های عمومی به آدرس samakpl.irنسبت به ثبت نام رایگان اقدام و جهت کسب اطلاعات بیشتر به حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور مراجعه یا با شماره ۳۱۳۱۰ داخلی ۲۱۱۳ تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 6 =